arkadaşlar 6 haftam bitti aşırı midem bulanıyor yediğimi çıkartıyorum baş ağrısı ve bayılacak dereceye geliyor halsizliğim mide bulantısı yüzünden gece uykum bölünüyor ayın 10 unda kontrolüm var kontrolü beklemeden daha önce mi gitsem yardımcı olurmusunuz