Ebru_1994 Kız erkek belirtilerinin ne oldu ben 13 haftalık hamileyim tuzlu şeyler seviyorum tatlıcıydım ama tatlıyls aram yok
arslanmerve57 Ebru_1994 hiç alakası yok canım onla ben ekşi tatlı da çok yiyorum hepsini istiyor canım 😂
Fatma24 Ebru_1994 ay ilk zamanlar bende tatlıdan tiksindim hep ekşi tuzlu yedim hani derler ya ekşi kız tatlı erkek alakası yok belki oğlun olur belki kızın ama en güzeli hayırlısı bende çok kız bekledim ama rabbim oğlan nasip etti
UraSsmom Ebru_1994 Ben ilk başlarda ekşi yiyordum yeni ywni tatlı çekmeye başladı canım Oğlum olacak 💙 Bence alakası yok yani
ZeynepX Ebru_1994 bencede alakası yok kızımda oyle tatlı eksi yedim ki ama 15 aylık kızım var simdi daha 5 haftalık bakalım nasıl ilerlicem ama usg resminden tahmin ediyorlar ne kadar dogru bilmiyorum 🤷♂️
kubra1997 arslanmerve57 benimkide sizinki gibi 18+4 dum hem eksi hem tatli hepsini yiyorum ama bebegime erkek dendi hayirlisi bakalim degisirmi diye endisedeyim
Prenses001 Artık bu devirde ekşice tuzlu erkek oluyor 😄 ben oğullarım da ekşi e tuzlu şeyler yiyordum cevremde ve duyduğum erkek anneleride ekşi ve tuzlu yiyor. Şu an 12+4 cinsiyetini bilmiyorum canım ekşi istemiyor şu an
arslanmerve57 kubra1997 detaylıdan sonra netleşir bana da kız dedi doktorum detaylıya girdim değişmedi ☺️ Şu an 25+3 üz
kubra1997 arslanmerve57 hayirlisin olsun inseALLAH kismetimizde ne varsa RABBIM saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin inseALLAH
tugba_2365 Ebru_1994 canim alakası yokmuş ya, benim bi arkadaşım limon yaliyodu resmen turşu turşu üstüne, elinden alamiyoduk. Oğlu oldu, oğlu da ekşi seviyo🤣
Sedamurat Ebru_1994 kuzum diyolarya ye ekşiyi doğur ayşeyi ye tatlıyı doğur hakkıyı diye ne kadar hamile gördüysem tam tersi oluyo mesela dün görümcemin kızı erkek bebek bekliyo portakal gibi bir limonu kabuklarıyla birlikte öyle bir yediki benim dişlerim gıcırdadı 😝😬ona hiçbişey olmadı ve hergün böyle olduğunu söyledi gece uyanıp limon yiyomuş kabuklarıyla o yüzden bende pek inanamıyorum söylenen şeylere 🤣🤣
zelis63 Ebru_1994 bende ilk zamanlar hep tuzlu yedim ekşi çok yerdim o biraz duruldu sonra turşu turşu suyuna dadandım bir ara bebeğm erkek 25. Haftadan sonrada tatlı seyler canm istiyor 27.+4 olduk bakalım daha neler çekicek canm 😅🤷♀️
busrasahinn Ebru_1994 oglumda yediğim eksinin hesabı yok herkes kız diyodu ama Oğluşum geldi çok da güzel geldi 😍 bunda karışık ne bulursam yiyorum tatlı eksi ne olacak bilmiyorum 12+6 doktorum baktı ama daha tam oluşmamış cinsiyet dedi 10 15 gün sonra gel cinsiyetine bakalim dedi gittigimde 11+3du😂
Beyzamuhammed Ebru_1994 bende tatlıdan nerdeyse nefret ediyordum ilk başlarda hep ekşi yedim ama ogluşum olcak onunla alakası çok yok galiba