Nigdelianne Doğum yapan anneler ne zaman normal hareketlerinize döndünüz. Ben ilk kalkışta çok zorlaniyorum yırtınacak gibi oluyor yürürken belim bükük yürüdükçe açılıyor bunlar ne zaman geçer. En azından kolay kalkmak ne zaman olur. Bugün 3. Gün çok şükür.
sonsuzmasalim Nigdelianne doğumdam 1 hafta sonra rahat oturup kalkabiliyordum sadece yatarken kalkmakta biraz zorlanıyordum daha. Tamamen komple geçmesi bende 2 hafta civarı sürdü😊
Burcak_isa Nigdelianne ben 17 Aralık ta sezeryan oldum 10 günde toparlanirsiniz ama ara ara ağrılarınız oluyor
sonsuzmasalim Nigdelianne onda bilgim yok ama çok acıyor bende bi kaç kez öksürdüm ve felaket bir ağrıydı
Gulgulcan Nigdelianne ben günde 2 defa pansuman yaptım evde doktor gerek yok dedi ama iyi geldi çok şükür iltihap olmadi dikkat etmek gerekir estetik acıdan yapıştırma daha iyi