asyaa15 Kızlar peçete koyuyorum herzmaan iç çamaşırıma lavoba ihtiyacımz saat basını bulmadıgu için . Hafif peçete hep ıslanıyor akıntı degil su gibi ama cokda degil çay kaşıgı yarısı kdr faln. Acaba suyum mu iniyor bilemedm yarın kontrolüm var hayırlısıyla
1Kubra_ asyaa15 bende 34haftalıgiz şuan aynı şey Bende de oluyor neden bilmiyorum ama biraz fazla oluyor
Gulgulcan asyaa15 gebelikte çok akinti olur amniyon sıvısı bardaktan boşanırcasına gelir endişelenmeyin stres yapmayın sadece doktora gittiğinizde suyunuzun durumunu sorun
Ruhsuz Benim üşütünce oluyor, dün gittim doktora suyu iyi dedi hamdolsun korkuyordum açıkcası, büyük ihtimal idrardan sızıyor