Doğum kontrol hapı kullandım geçen ay düzenli gelen adedim bu ay gelmedi 25 gün geçikmem 2 3 hafta test yaptım negatif çıktı dün doktora gittim kese gözüyor dedi kese 5 haftalıkmış ama içinde bişey gözükmüyor yanlış yumurtlama olabilir kistte olabilir dedi kan tahlili yaptırdım sonuçları bekliyorum inşallah bişey yokturs