kayrahazalayaz 34+2 günlük hamileyim yeni yıla uykusuz girdim vajinaya baskı ve sızlama var 7 saattir ağrı içindeyim sanki içerden bişey çıkıcak ne yapsam bilemedim
Duchess kayrahazalayaz 34+4 benimde aynı bazen bir anda içeriye bıçak saplanıyor gibi oluyor hep bi korku içinde acaba doğuruyormuyum diyorum korkma sakin ol böyle olunca yalancı sancı oluyormuş benim nst de 40- ve 60 olarak düzensiz sancım çıktı bu sancılar bebek hareketinden sonra olduğu için doktor baskıyı bebek yapıyor sancı değil dedi büyüdükleri için böyle oluyormuş yalancı sancı diyorlar yani bol dinlen bu haftalarda haftamızda yakın takipte kalalım birbirimizi hayırlı doğumlar olsun inşallah ☺️😊
Symsglm kayrahazalayaz 33 haftalık olduk benimde aynı hem ağrı hem baskı oluyor hatta çatı ağrısından gece uyuyamıyorum hiç.bebek aşağıya dönmüş ondan dedi doktor
Silem 25+1 günlüğüz ama bir haftadır acayip baskı ve acı hissediyorum..vajina bölgem ve ordaki kemikler, bacak kemiklerim çok acıyor uyurken bile acısını hissediyorum hatta uykumdan uyandırıyor normal mi ki böyle şeyler yoksa korkmalı mıyım
kayrahazalayaz Silem Aynı benide uykudan uyandırıyordu idrar tahlili yaptırın sancılarımda var düzensiz ama 100 oluyor
Drryy Silem bende aynıyım aynı şikayetler bendede var kızımda hiç yoktu böyle bişey bunda gece bile uyandırıyor ağrılar beni hatta uyutmuyor
Sznarslan Silem ben de 15.haftamdan beri aynı şikayetler var.şuan 31+6 oldum.doktorlara anlatıyorum benden idrar tahlili ve kültürü istiyorlar. Ne alaka ise anlamadım.bişey de çıkmıyor üstelik tahlilde.ne muayene ne bişey yapıyorlar bi de.normal normal diyip yolluyorlar. Üstelik bu aralar kasılmalarım da basladı günde 5 den fazla.Söylesem ne olcak normal diyip yollıycak.
kayrahazalayaz Duchess hastanedeyim sancı çıktı düzensiz ama 100 ü buluyor birde idrar yolu enfeksiyonu varmış net de takip ediyorlar 3 saatte 4 lt su içirdiler
kayrahazalayaz Duchess evet alttan muayne ettiler bebeğin başı çok yakın o baskı yapıyor dedi doktor enfeksiyon var oda doğumu tetikliyormuş
kayrahazalayaz Sznarslan Banada 9 saat sonunda normal deyip yolladılar ama ben ağrıdan ayağa kalkamıyorum
Silem @kayrahazalayaz en son doktor kontrolümde tahlil yaptı doktorum enfeksiyon vs.çıkmadı. Anlamadım bende bebek biraz iri önden gidiyor oyüzden olur demişti sancı olduğunda
Guguk kayrahazalayaz ben de 27 den beri var 35 im aşırı da çatı ağrım var umarım normaldir sizin için de
Sznarslan kayrahazalayaz valla bana bi de 24.haftada plesentan aşağıda dedi.dikkat et demişti.30.haftamda bebek doğum pozizyonunda baş aşağı fakat kanala henüz girmemiş dedi.Suan 31+6 dayız.bi de zorunlu sezeryan olacak.Artık sancım ne zaman gelirse doğuma o zaman gidicek hale geldim.Ne de olsa ne dersem normal diyor.En azından ağrilarımla gidip gidip gelmemiş olurum.
Minica_Eylul kayrahazalayaz ya bide bunun yanında wc den cikinca bi ağrı oluyor son tahlillerdede böyleydi ama idrar yolunda enfeksiyon falan yoktu.. idrarda koyu bu ara..38.haftaya giricez .. su yeterli içemiyorum zorlasamda😔 böyle durumlarınızda var mı acaba kızlar?