Gamze0144 Son yarim saattir belimde bi ağri var.ara ara vuruyor.midem bulaniyor.rahmime adim attikca ağri vuruyor.34+3 haftaligim.esimde evde degil 😔dogum olabilir mi😣😣
Gamze0144 Selinsu normalde boyle olmuyordum.adim attikca rahmimde adet gibi bi ağrı oluyor 😔ayni belirtiler sizde de varmi
Selinsu Gamze0144 evet 36 haftaligim aynıları bazen banada oluyor korkma. Nişanın ve suyun gelmesi önemli
Mervesbaby Ben yaptım hatta 33+4 de yatın dinlenin ve doktorunuzla takipte kalın. Stres olmayın herkesin bir değil yaşayacakları. Allah en hayırlı zamanda nasip etsin doğumunuzu.