Kizlarr simdiye kadar hep biraz kurultu yaptim galibaaa. Belirti hissetmek icin hissettiğimi anladim .amaa bu ayy farkli . Her ay şuram ağriyo hamilemiyim diyeeee bursuru yazi okuyodum arastiriyodum. Kadinlar kulubundeki butunn soru cevaplari ezberledim artik . Pskolojik olark cok yiprandim Neyse konuya geliyorum artik. Her aydan farkli olarak bu ayy kesinn hamileyimm diyebiliyorum . Bu sefer gerçektnn buna inanmak istediğim icin değil icime doğdugu için söylüyorum. Bu ay yasadigim hic bir şeydi daha once belirti olarak yaşamadim çunki. Belirtilerime geciyorum hemen. Yumurtlama günümden sonra cok yoğun kasir ağrisi başladi bende kasiklarima sürekli bicak saplanir gibi oluyor arada karnim agriyor.neyse yumutlamadan 10 gün sonraa çokk yoğun bir bel agrisi yaşadim o gün topallayark gezdim sonra bir baktim 2 damla kahverngi lekem gelmiş devami gelmedi sonra bacğimda kolumdaa ağrilar oluyor göğüsün adet öncesi gibi dolgun cok bir fark yok ama gögüsümede biçak gibi bir şey saplanyoradetime 2 gün filan var . Belirtilarim bunlar kizlarr anlicaginiz çok ümitliyim bu ayy. Siz hamileliğinizde neler yasadiniz nasil ögrendiniz? Bu agrilari çektinizmi ?