40+3 olduk ama hiç bir belirti yok. Merdiven inip çıkıyorum, yürüyüş yapıyorum. Az önce bi saate yakın küvette sıcak suda oturdum. Sancı ağrı vs hiç bir belirti yok. Bebek yaklaşık 4000 kg oldu, normal doğuramama durumumdan korkuyorum. Doktorlar kaçıncı güne, haftaya kadar bekliyorlar normal doğum için ? Doktorum sezeryan olması konusunda da herhangi bir şey konuşmadı benimle, normali savunuyor. Ne zamana kadar bekler acaba ? Doğumu hızlandırmak icin ekstra ne yapabilirim ?