sedaskan Kızlar selam, Bebeğim inşallah temmuz sonu doğacak. Heryerden güneş alan çook sıcak bir evimiz var. Yenidoğan bebişler icin oda sicakligi en fazla 24 derece olmaliymis. Siz bu sicakligi saglamak icin klima ya da vantilator mu kullanacaksiniz. Ne yapmayi planliyorsunuz 🤗
1987gokce sedaskan bizim salon yazın 35 derece oluyor maalesef ama gel gör ki eşime bunu anlat valla bilmiyorum napicam 😢 nasıl ikna edebilirim eşimi acaba ?
SeNeM 1987gokce sedaskan bebeği çok sıkı giydirmiyceksiniz. güneşlikleri kapatıcaksınız. Klima ya da vantilatörden büyk insanları bile çarpıyo bi de sağlıklı şeyler değil onlar hiç girmeyn o topa derim ben.
B8use sedaskan bizimde tahmini doğum tarihimiz 22 temmuz eve gelince bakıcam bilmiyorum klima zaten yokta çok sıcak olursa napacaz bilemiyorum
Gulnur sedaskan giydirmeyin guneslikleri cekin klima dokunur vantilatoru kullanin ama ters istikamete verin ozaman skinti olmaz bnce
sedaskan SeNeM ben incecik giyinsem de evde mahfoluyordum gecen yaz. Iste klima var evde sicaktan duramam diye 5e kadar durdugumu bilirim bos yere. Yani malesef guneslikleri tam kapayip ince giyinsen de olmuyor. En azindan ben yapamadim bebis napicak endiseliyim 😑
sedaskan B8use aynen klima bizim de yok. Vantilator arastiricam sanirim. Gulnur bence de ters yonde calissa vantilator bebegi etkilemez umarim 🙏
Obsesifk sedaskan bizimkide mayıs bebeği nemsıcak ne soğuk bakalım ne yapcaz doğma büyüme antalyalı olunca istanbulu sıcağı beni etkilemez herhalde klima yok zaten bizde ☺
sedaskan Obsesifk bende istanbuldayim ama bizim ev konumundan oturu cok sicak oluyor. Eve gelenler bile şok oluyor sicağindan o derece 🙄
1987gokce sedaskan valla kendi evimiz bi de yerini çok beğenerek aldık ama yazın azap. Eşim klimalı yerde çalışıyo akşam eve gelince sıcaklık düşmüş oluyo abarttigimi düşünüyo çok şükür yine de napalım bulucaz bi yol 😊
Obsesifk sedaskan biz yeni taşındık bakalım kışın soğuk olmuyor evin içi inşallah yazında sıcak olmuyordur 🙂
Sltnncr Klima kullananlar için mesela oturma odasında klimayı açıp bebeğinizi başka bi odaya alabilirsiniz kapıları açın serinlik gelsin sadece
sedaskan Obsesifk insallah olmaz. Evin cephesiyle, konumu, katiyla alakali. Bizim evin cevresi boş, 6.kattayiz ve ev güney-doğu cephesinde. Akşama kadar güneş evin içinde çıldırtıyor 🤪 Ama kışın da çok kara geciriyor bizi hakkini yiyemiycem ☺
Nuranaliayaz1 sedaskan tavan vantilatörü en iyisi biz oda sicak oluyor diye almistik yazin kendimiz bilw duramiyoruz sicakta, tavandan üfür üfür esiyor çarpma falan yapmıyor 3 senedir takılı bizde
sedaskan Nuranaliayaz1 lambali model mi kullaniyorsunuz peki? Bizim salonda lamba icin yer de yok cunku spot aydinlatmalar var heryerde.
Busranrunal sedaskan ben bodrum da yaşıyorum ce yazları inanılmaz bi sıcak oluyo mecbur klima kullanıyoruz bebekleri kendi odama koyup salondaki klimayı açmayı evi öyle serinletmek düşünüyorum hep bebeğe zararı olmaz hem de ev serinler
sedaskan Busranrunal aynen o sekilde sorun olmaz buyuk ihtimalle. Bizim ev kira klima alip birsuru masraf yapicagima vantilatorle ugrasip bir yolunu bulayim diyorum bakalim.