31 Aralık sabah 10 gibi nişanım geldi. Sonra hep düzensiz sancılar. Aksam düzenli sancılar başladı. 2. Doğum oldugu için doktor 10 dakıkada bire düşünce gel demişti. 8 dakıkada bire düştü gitti. 2 cm acıklık düzensız sancı eve gönderdi. Suan hala sancım var beklıyoruz bakalım. 10 dakıkada bir sancım var suan. Böyle dengesiz sancı ceken de ilk kendımı görüyorum :/
Hayırlısı inş dua edin güzel bi doğum olsun :/