Ben de araştırdım arkadaşlar bilgisine güvendiğim bi arkadaşıma danıştım o da araştırdı baya bi benim edindiğim bilgiye göre ayetel kürsü+Fatiha+ihlas +felak+nas+Meryem surelerini ota okuyup Doğum bekleniyomuş.Doğum başlayınca o otu sıcak suya atmak gerekiyomuş otun yaprakları açıldıkça bayanın da açılması oluyomuş suyu içilmiyo diye biliyorum ben Doğum bitince de o Sudan çıkarmak gerekiyomuş otun dalları kapanıyomuş kurudukça bu sefer de Doğum yapan kişinin yaraları kapanıyomuş böyle bulduk biz aslında arkadaşım buldu güvenilir bi alimin kitabından buldum dedi ben arkadaşıma güvendiğim için kaynağı sormadım