Dilarataskent mamadan oyle
kolay kesilmiyorlar arkadasım ben de mama kullanmak durumunda kaldım 3.5-4 aylarda yoğurt la başlayıp ek gıdaya geçiş yaptık su anda 15 aylık oğlum hala o mama uyumadan önce ve gece en az 2 kere içilecek 😞 bırakamıyoruz allah büyük artık uğraşmıyorum bende zamanı vardır