Zeyhall Merhabalar sevgili anneler 😍 ayrıntılı ultrasona nerede girdiniz doktorunuzdan memnun kaldınız mı ve ne kadar para ödediniz paylaşırsanız çok sevinirim ♥️
miine Zeyhall merhaba kadiköyde perinatoloji vedat dayiciogluna gittim ben çok memnun kaldım ❣ 300 lira ödedim , 35 40 dk sürüyor bakması, rapor ve renkli olmayan fotograflar veriyor ❣
nure Birinci Hastanesi Beylikdüzü'nde girdim, Fatma Hanım 470 civarı idi ama çok memnun kaldım. Besmele ile filan başladı ağzı dualı, aşırı güler yüzlü ve sempstii bir doktor :)