26.haftadayım. Kontrole gittim aşırı derecede ağrım oluyor örneğin 2 gün. İş yapmayınca hafifliyor sonra bidaha. Bebeğin ters olduğunu söyledi doktorum. Bu ayda böyle olmaması gerek dedi. O yüzden ağrılar ayakları bası yapıyor aşağıya dedi. Bunun bi sebebi var mı acaba bebek neden ters döner. Fazla hareket ile ilgili mi. Çok titiz bir insanım sürekli temizlik yapıyorsun yerinde durmuyorsun ondan dedi cevre bununla ilgisi olur mu ki yaDüzelir mi doğuma kadar. Doktor onu bilemeyiz düzelmez ise zorunlu sezeryan için gün verilir dedi. Devlet hastanesi birde normalde sezeryana karşılar diye belirttim.