6+1 hamileyim, söyle ki açık kahve rengi akintim var her zaman olmadi iki gündür oluyor, kendimi yordugum için felandir diye düşünüyorum ama korkuyorum da bir yandan, agrım, sancim hiç birsey yok , aktif kırmızı kanamam da yok, sizce ne bu yada başına gelen oldu mu