Dilaracezik 30+6 haftalığım bugün bebek hareketleri daha sertleşti sanki bazen çok şişirdiğinde bi bölgeyi acıtıyor normal mi acaba
Gzd_ Dilaracezik çok vitamin alıyoruz arpaları fazla geliyor 😄 dünyaya didine didine gelecekler vurdukça inletiyorlar maşallah 🧿 sağlıcakla al kucağına 🙏
Aysun1274 Emin_e Dilaracezik bu neki biz 33+6 yız sanki içerde maden işçisi var uyumuyor sürekli hareket ediyor bide böbreklerime doğru vuruyor bazen mideme 😂😂
Mervecilek Büyüdükçe hareketleride güçleniyor bebişlerin yeterki hareket etsinlerde canımız onların tekmelerinden acısın başka ne isterim 🥰👼