Arkadaşlar bilginize ihtiyacım var. Bebeğim 4 bucuk aylık doğduğundan beri anne sütü alıyor ama mamada yiyor. Ben mamadan kesmek istiyorum doktor 10 cc ile meyve suyu verebilirsin dedi 15 gün sonrada cay kasıgı ile yogurt yap ona başla dedi. Bunlarla doymuyor başka ne yapabilirim doyması için ???