Elin bende ayni günlerdeyim sizinle ve ayni tarif ettiğiniz şeyleri yaşıyorum şuan benim persembeden beri sancilarim var + tansiyonum yüksek seyir ediyor o gün kabul etseydim bebeğim doğacaktı dedim en azindan bi hafta daha idare edelim içerde alabildiğini alsin ama ben acaip kötüyüm tansiyonum devamli kontrol altinda hakkimizda hayirlisi