bilaloguzunannesi 17+1 haftalığız herşey gönlünüzce olsun inşAllah hamile olmak isteyenlere rabbim nasip estin hamile olanlar hayırlı sağlıklı hamilelikler gecirsin inşAllah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbim 😍
HilalAltun bilaloguzunannesi ben de bu gece 17 oldum dolma biberim😄😄 inşallah Haziran’a bekliyoruz bebeciklerimizi ❤️ Cinsiyeti belli mi sizin
Minik-mucizem123 bilaloguzunannesi biz dolma biberi bitirmek üzereyiz ama hala 17 nin içindeyiz 😂😂 saglıkla gelsin hepsi insallah 😍😍😍😍❣️
Baklava bilaloguzunannesi bizde yilbasiyla beraber 17 olduk 😅 Simdiye kadar zaman hic gecmedi , cinsiyeti ögrendik ya artik geçer 😅
bilaloguzunannesi zmrtcskn evet hissediyorum eşimi bazen gece kaldırıyorum o da evet diyor 😄 böyle taze sıkılmış meyve suyu icince mutlu oluyor özellikle portakal biraz ekşi içiyorum çok hareketleniyor MaşAllah oğluma 😂siz hissediyor musunuz cinsiyeti belli mi
zmrtcskn bilaloguzunannesi bize 12 haftada kesin kız dediler 16 da kesin erkek şuan 18 ama ben kız hissediyorum 😀