Aliannesiyim Herkese mutlu yıllar. 38+4 üm karnıma jiletle kesik atıyorlarmış gibi cızlarcasına bi his oluyor aralıklarla ve belim yanıyor sizce doğum belirtisi mi? Bu sabah ntsde sancım çıktı ama doktor daha var dedi açılma var mı diye bakmadı
Alparslnbuss Aliannesiyim duş alırsan geçerse yalancı sancı ama dogum sancısı belden vurur bana doğum sancısı gibi geldi