Bence ne kullanırsanız kullanın düzenli sürmeniz hatta karnınız büyüdükçe fazla fazla sürmeniz gerekiyor.ben 3.aydan beri hindistan cevizi yağı sürüyorum.32.haftamdayım henüz çatlağım yok.Ama günde 5 6 kere sürüyorumdur.Bazen de kantaron yapı sürüyorum kaşınmasını geçiriyor