MzyynSrctn Nurrr1 Ben de bir çok araştırma sonrası Medicana Müzeyyen Uyanık ona gitmek istemiştim. Muayenesi çok pahalı olunca vazgeçtim. Şimdi Medicabil Songül Yapıcı ya gidiyorum. İşinde çok titiz güler yüzlü bir doktor. Genelde herkes memnun kalmış kendisinden. Zaten çok titizleniyor bebek konusunda.
MzyynSrctn Selmanur Yanlış anlamayın siz memnun olabilirsiniz ama yorumlarına baktınız mı bilmiyorum. 10 yıl önce dorukta çalışıyorlarken eşiyle birlikte gayet memnundu herkes. Sonra çok değişti kendisi. O zamanlar yakın akrabalarımın 4 doğumunu yaptırdı. Şuan özel muayenehanesi olduğundan beri birçok şikayet duydum. Yine eşiyle birlikte sanırım.
Elifebrudalyan Medicana Müzeyyen Uyanık canım 5 haftalıktı öğrendiğimde o günden beri birlikteyiz şu an 36+1’im bir kere bile tereddüt ettirmedi beni ve çok rahat bir gebelik geçirdim çoğu şeyi ben sormadan kendisi anlattı geriye doğumum kaldı bakalım bekliyoruz 😊
Asd92 Nurrr1 evet canm ilgi yoktu. Hızla konuşuyodu. En son tetanoz açısıyla ilgili ulaşmaya çalıştım sekreteri de dönmedi bi türlü o an iyice canm sıkıldı bnde değiştrdim
Nurrr1 Asd92 ay evet canım ya aynen benimkinde de o sıkıntı var korkuyorum yani doğumda da ulaşamayacağım kendisine diye o yüzden değiştirmeyi düşünüyorum
Asd92 Nurrr1 değiştir canm bnce. Bn hastaneden bilgi aldığımda saat kaç okursa olsun doktrum gelecek katılacak doğuma öyle dediler.
Havvaaar Nurrr1 cekirgede ozel muayenesi var canim evrim aydin hamileligimin basindan beri ona gidiyorum guler yuzu hic eksik olmayan cok ilgili bir doktor ben çok memnunum