İyi akşamlar kızlar. Kafam çok karışık bu aralar. 2 kimyasal 1 kürtaj 1 tane de düşüğüm var. Geçtiğimiz temmuz ayında histeroskopi ameliyatı oldum rahimde darlık vardı genişletildi. 3 ay korunma süresinden sonra 1 ay kendimiz denedik gebelik elde edemedik. Diğer ay yumurta takibine gittim klomen kullandım ve bana iyi gelmedi rahimde kalınlaşma yaptı bıraktım. Bir sonraki ay da bu aya denk geldi kendimiz deniyoruz yine. Başımdan geçen 4 olumsuz gebeliğimde kendiliğinden oluştu bu arada. 3 yıl olcak evleneli artık çocuk isteği fazlalaştı bende. Aşılama yaptırsam mı diye düşünüyorum. Bir yandan da çok mu acele ediyorum acaba diyorum.