MeryemEnes1 bebek yer arıyordur der eskiler canım benim bir düşüğüm var düşüğün üstünden 9 ay sonra hamile kaldim seni cok iyi anlıyorum her ay negatif görmek insani alt üst ediyor adetlerim hep duzenliydi bir gun bile şaşmazdı ama iki ay boyunca bi ay erken bi ay gec adet oldum diger aya hamile kaldım çok şükür. Hamile kalmani kolaylaştırmak icin inofolic öneririm canım