kayrahazalayaz YUPPİİİİ BİZDE 2020 BEBEĞİ OLCAZ EN BÜYÜK KORKUM 2019 UN SON GÜNLERİNDE DOLMASIYDI DAYANDI PAŞAM ARTIK NE ZAMAN İSTERSEN GELEBİLİRSİN
1dem kayrahazalayaz aynen bu aylar okul döneminde bile sıkıntı oluyor. O zamana çok var diyebilirsiniz ama zamanı gelince zor oluyor. Bitti az kaldı 2020 ye girmeye 😍
Ozlembjk kayrahazalayaz ay benim gibi düşünen birisi daha persembeden beri sancilarim geliyor ara ara dayan dedim cok şükür 1 saat sonra isterse gelebilir😂😂
rabia22 kayrahazalayaz bizimki kız ama durdu durdu bari 2020 de doğsa diyordum arada bi cidden de öyle olacak sanırım 🙈
Fatma24 kayrahazalayaz bizimde 8 gün Allaha şükür bu yıl gelmek istemedi dayandı yavrum yarın çıkıp gelsin😂
Betulyavuz kayrahazalayaz bende hep yeni yıl da doğum olur inş dedim artık sancım suyum ne varsa gelse de doğsa inşAllah 🤩
Meltemekren Bende sezeryanim 39+2 deyim 2020 istiyorum diye bekletti doktor bugün gönül rahatlığıyla doğuma girebilirim 😊😊
Smraozn12 kayrahazalayaz Aralık dogumluyum eşimde Kasım sonu. zorlugunu cektm 1senem boşa gidiyo allahtan kızım bize cekmemş subatta geliyor 🐣🥰