AyeKantar ozgebuy banada kız gibi demişti ama erkeğe döndü geri yinede çok alıştırma kendini değişme çok oluyor çünkü
crash Büyük ihtimal kız demek 🙂 ben bana 3 ayrı doktor sa kız gibi dedi 16.haftamdayım. Kız yani bebişim .