Busy92 öncelikle Rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin inşallah, benim ikinci sezeryanım olucak ama beni bir korku aldı sormayın gitsin ya spinal çok acıtır mı diye halbuki geçen sefer hiç acımadı ilkinde yaşamadıgım korkuları yaşıyorum ya acırsa ya hissedersem allahım son 7 gün birde düşünmekten çatlıcam artık