Snmozgr benim daha adetim geçmemişti hamileyim dedim gittim sağlık ocağına beta biraz düşük çıktı dr gebelik hormonun yükselmiş olabilir dedi hayır dedim hamileyim 2 gün sonra tekrar gittim hamileydim 1 haftalık bile değildi belki kuzularım öğrendim herkezede söyledim içi içine sığmıyor insanın ilk haftadan öğrenince zaman geçmek bilmiyor şimdide 😍🤗