Arkadaşımızın da kopyaladığı yazı gibi avm ve hava alanlarındaki x raylar zararsız. Geçmek istememenizi anlayışla karşılayabilirler çünkü yasal bir zorunluluğu yok. İnternette de araştırın o bavul ve çantalarımızı koyduğumuz ilerleyen bantta içine bakılan cihaza girmedikce sorun olmazmış. Ki zaten insanları ona almıyorlar 😂 yani içinizi rahat tutun o girilen x ray dediğiniz sadece metal dedektörü. Metal algıladığında öter. Kişiye zarar vermez