G_A45 Meraba kızlar ben 4 hafta 3 günlük hamılegım cuma günü ultrosan bakılcak bebegımın kalp atısını duyarmym🥺
tugba_2365 G_A45 bebeği bile goremeyebilirsin çok küçük. ilk olarak keseyi görmen lazım. ben 6da keseyi gördüm 7de kalp atisi. biraz sabır...
Sldlf G_A45 benimde hemen hemen aynı. Dün gittim. Kese de görülmedi henüz. 😕 biraz daha beklemek lazım ☺️
Aydeniz09 Mümkün değil. Hatta keseyi bile göremeyebilir. Panik yapma. Çok erken o yüzden. Benim 6 hafta bitti bebeği net göremedi 7 8 de daha net gözüküyor dedi
Deletedmom0093 G_A45 Canım 4+4te beta hcg değerim 3003 iken gittik sadece kese göründü bebek bile değil sen düşün. 7. haftada hem bebeği gördük hem kalp atışını.
G_A45 Deletedmom0093 anladm cnm benım geçen hafta carsamba hcg 204 doktor kese görülebılır ondn gel dedı bklm