ceylin4 Kizlar çok yemek yemedigim halde akşamları inanılmaz bir şişkinlik oluyor oturduğum yerde nefes alırken batıyor karnımda biseyler resmen 13 haftalık hamileyim ve ne rahatlatır bilmiyorum hiç rahat değilim önerisi olan var mı :(