Edaibo benimde 38+3 te 4 kilo doğum yaptım kanala girmemiş ti ama bunun için egzersiz ler var gogeleden sonradan görmüştüm bence bi bak ayakların koltukta kol baş yere bakıyor rahat bi hareket yani ben anlatamadum😊he bide yerleri eğilerek elinle sil hep gır gır yap halılara bunlarında faydası var bu tür hareketler bebeğin kanala girmesini sağlıyor dene derim canm 4300 Normal doğuran bile var hiç korkma