[silindi] canim cok gecmiş olsun ben de seni ariyordum buralarda uzak durmak istedigini tahmin etmistim , hakkinda hayirlisi olsun inşallah Rabbim hayirli haberler işitir insallah bir dahaki seferinde.
Ben izmitte oturuyorum , bizim burda da cok iyi kadin dogumcular var bi kontrole gelmek istersen isim de yazarim sana
Ben de kasim ayinda diş gebelik gećirdim cok sükur tupum alinmadan kurtardim ocak ayindan sonra tekrardan denemeye baslayacaģiz , insallah yeni yıl mujdeli haberler getirir bize arkadaşım 🎈