Tutku92 Kbr_71 bende hala pıt pıt diye atıyor. Bazen çok güçlü hiss ederim hareketini, ama genelde yavaşdır. 22 haftalığım
Cgdmbln Bünyeden bünyeye değişiyor canım bence ilk bebeğimde bende geç hissettim suan bende 23. Haftama girdim ama baya şiddetli hissediyorum 🙏
Kbr_71 Mervemm ikinci aşıyı düşünüyorum bende öyle oldum aşı ağırlık verdi bana bebeklerede veriyo sanırım ondan sonra hareketleri yavasladı
Mervemm Kbr_71 ben daha birinci oldum aynen burdada okumuştum bikac gün ağır hareket ediyor bebekler diye
Ruhsuz Mısır patlıyor gibi oluyor bende de bazen sert vuruyor, 2 gün önce akşama kadar hareket yoktu çok korktum tam doktora gidecektim hareketlendi öyle sevindim ki, bu haftalarda uyku düzeni yeni yeni oturuyormuş ama korkutuyor bazen