Canım 13. Haftadan itibaren mide koruyucu kullanabiliyorsun doktorunla görüşüp başlamanı tavsiye ederim. Benim de şiddetli mide yanması var gaviscon içiyorum şimdilik 11. Haftamdayım. İki hafta sonrayı dört gözle bekliyorum mide koruyucuya başlamak için.