Bugün alt karın bölgem de baskı ve ağrı var yürürken canım yanıyor ve aşağıda sızlama yapıyor doluluk hissi var sanki tuvaletm varmış gibi karnimda bebegm toplanms karnım sert gibi geldi hareketlerini takip ediyorum hareket ediyor çok şükür ama neden böyle oluyor başına gelen varmı büyüdüğü için mi acaba yoksa bebek dönüyor mu artık