Xbebek123 Yelasil canım benimde Çarşamba günü muayenem oldu 3-4 cm açıklık var dedi doktorum ama bir hafta oldu ne sancı var ne bişey :)) 36.haftadan beri düzenli hurma yiyorum eğer yemiyorsan tavsiye ederim
Xbebek123 Yelasil hiç belli olmaz canım bu işler :)) 38+6 muayene olduğumda tam 38+0 dı . Bakalım Perşembe günü doktora gidicem 39+1 olacak o zaman acilma artacak mı merak ediyorum