Aysegulelma Hamileliğinde göbek agrısı yaşayan varmı nefes alıp verdikce agrıyor bunun bi sakıncası oluyormu aceba. Elimi bastırdığım zaman daha şiddetli bir agrı oluşuyor.
Kubuuu1 Aysegulelma kaçıncı haftadasiniz ? Benim yirmili haftalarda oldu rahim büyüdüğü ve kaslar ayrıldığı için oluyormuş
Kubuuu1 Aysegulelma rahmin büyüme ağrıları da olabilir uzanıp dinlenince geçmiyorsa ona göre doktorunuzla görüşün o sizi yönlendirir ulasamazsaniz da dinlenince geçmezse gidersiniz