Merhabalar 39+3 günlük hamileyim doktor bebeğin kanala girdiğini söyledi ama henüz ne suyum ne sancım var. Önümüzdeki pzt yani 40+2 de tekrar muayenem var herhangi bir şey olmazsa nasıl ilerlenir daha beklenir mi? Suni mi almalıyım yoksa direk sezeryan mı olur? Bebeğimin kilosu da 3.900 görünüyodu da ben pazartesiye kadar bekleyip daha riske atmak istemiyorum kafam cok karısık 🤷♀️