Beren12 ben 31 haftalık hamileyim şeker yüklemesinden beri diyet yapıyorum 110 -128 falan çıkıyodu toklukşekerim bir kaç gündür eşim rahatsızdı 168 fln çıktı aynı şeyleri yedim yani dikkat ettim sanırım benim ki stresten yükseldi bugün 120 çıktı bakalım bende takipteyim çok yüksek çıkarsa dahiliyeye gidicem belki ilaç verir