Metehan2121 Kızlar 37 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancı oluyor kasıklarıma enfeksiyonumda var normal mi sizce bu yaşadığım ?
Mrv1234 Metehan2121 canim enfeksiyondan kaynaklida olabilir agri ama gununde yaklasmis hani dikkatli olmaya bak agrin filan cogalirsa ihmal etme hastaneye git
Meeerveunal Metehan2121 saatte 3 kereyi geçmiyorsa yalancı sancı sayılıyormuş aralıklarını tut canım belli bi düzenseyse hastaneye git bi ama düzensizse enfeksiyon etkisi olabilir