Burcudgnn ben kocaeli üniversitesinde oldum 2 tedavimide 1 sinde ilaçlarım raporlu 1750 tl artı hastaneye raporluyum ve ilk denememde 893 tl ödedik.
ikinci tedavimde gene raporlu ilaçlarım bu sefer elimde de var diye daha az yazıldı 1100 tl ödedik. Hastaneye de 744 tl ödedik.artı ekstra parayla aldıgım vitamin ve ilaçlarda olmuştu tabi...