Arkadaşlar oksaoar kullanıyorum ve normal doğum planlıyoruz 37+4 üz oksaparı doğuma kadar kullanıcam ama siz nasıl yaptınız doğuma kadar kullandınız mı bi de doktorun biri doğumdan sonra 40 gün daha kullan diyo biri 1 hafta diyo siz nasıl yaptınız tecrübeni yazar mısınız