Gulter_123 17+1 günlük hamileyim ama karnım hiç yok üstelik kiloda almıyorum 47 kiloyla hamile kaldım 48 kiloyum şuanda
Meeerveunal Gulter_123 çok normal daha yolun başı gibi düşünmek gerek 2. Trimester ortalarında belli olmaya başlıyo genelde. Ayrıca emin ol ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi insan kendi çorabını giyemiyo bi zaman sonra🤦🏻♀️
Nurdan14 Valla 35+4 gnlüğüm ve hala karnım yok doktorlar ebeler bile şaşıp kalıyor halbuki 18 kilo aldım ama minnacık bir karnım var 😂
Emin_e Bu da yeni cikti galiba surekli karnim cikmadi postlari aciliyor, karniniz buyudukce bazen nefes almak bile zor oluyor, neden acele ediyorsunuz:)
Nurdan14 Fatma8988 komple vücut olarak aldım ama normalde zayıfken bol giyinen biri oldugum için anlayamıyor çogu kimse 😝
Selalee22 Merak etme alırsın ben verdim hep 20den sonra aldim ilk gebeliginse de karninn cikmamamsi normal benim 3cu gebeligim 26 hafyamdaym yeni belirginleşti benim karnim