Sevgili Anne ve anne adaylarım, bu testti yaptırdınız mı? Bebeğim 11 haftalık şuan.
Geçen hafta dr kontrolümüzde bebeğimizin kalp atışlarında biraz düzensizlik vardı, bir de sırt bölümünde ödem oluştuğunuz ve ense kalınlığını KALIN gördü dr.muz panik bir şekilde. Hemen perinatoloji dr acil olarak görmesi gerektiğini söyledi. Prf dr. Detaylı ultrason yaptı ve Bu haftalarda kalp düzensizlikleri, ödem oluşması ve ense kalınlığı görülür panikleyecek bir şey yok dedi. Ama ense kalınlığının 3.59 çıktı kalın olduğunu şimdi değerlendirme yapamayacağımızı 3 hafta sonra ikili taramada belli olacağını söyledi. Eğer bu durum devam ederse down olabileceğini ve bunun halkında bilgilendirmeler yaptılar.
amiyosentez, kan testi yurt dışa göndereceğimiz. Her şeyi aldırmaya kadar konuştuk. Bebeği aldırıp aldırmayacağım sorusunu sordular ve eşimle bir sonraki ikilide cevap vermemizi söylediler. Hatta bana 8 aylıkken öğrense idin bir şey demem ama 10 haftalık down olduğunu bile bile bu çocuğu dünyaya getirecek misin diye soru sordu. Bebeğimi aldırmayacağım, ama beni şimdiden strese soktular. İstanbulun en iyi özel Hastanesi birde🥺
Lütfen böyle bir sorunla karşılaştığınızda ki izlediğiniz yolu benimle paylaşır mısınız?