Merhaba kızlar 38. Haftadayım her hafta nst’ye giriyorum sıfır sancı. Çatı muayenesi yapıldı kemik yapın müsait doğurursun dedi doktorum ama kanala girmemiş henüz bebişim rahim ağzında hiç yumuşama yok açılma yok doktorum yürüyüş pilates topu önerdi ve bebeğim bugün 3300 olmuş 40 haftayı bekleyemeyiz iri bi bebek olucak gibi duruyo dedi. Şu hayatta belki en çok istediğim şey normal doğum yapmak lütfen yardımcı olun napmam gerekiyo