Gulnur yaaa ne güzel bizde yarın 37 olcaz. Benimki gayet yavasladi. Kilolarimizda asagi yukari ayniymis. Inan biraz once elimde fenere kadar uyarmak icin neler yaptim. Nihayet lutfetti pasam hareket etmeyide yeni bir acil serüveninden vazgectik. Benimki iyice agirlasti. Zaten tekme filan cok nadir hissesiyodum artik biz agirlikla donme kivrilma gibi hareketleri gozlemleyip hissesiyoruz. Ay Rabbim saglikla bir alaydik kucaklarimiza. Bu tedirginliğin atlatilmasi ne zormuş..