Esrayagixemir1604_ 32 haftalık iken erken doğum riskine karşı progestan verdi doktor günde 2 defa bugün 37+0 oldum hafta 38+1 de sezeryan olacağim hala devam etmeme gerek varmı acaba. Doktor bi sıkıntın olmadığı sürece gelmene gerek yok dedi sormadimda bu konuyu
Kbrbydk Esrayagixemir1604_ bence artık kullanmanıza gerek yok ya rahim ağzı açılsa bile o da vakit alıyor.zaten sezeryan olacakmissiniz. Sorun olmaz birakmak diye düşünüyorum