Merhaba arkadaşlar ilk kez yazıyorum çünkü ne yapacağımı bilmiyorum. 38+0 haftalık hamileyim, 4 gündür yoğun akıntım var. Dün kahverengi sümüksü yapıda bir akıntı gelmişti, bugünde akıntı rengi kırmızıya dönmüş bir halde yine geldi. Okuduğum yazılardan nişan olduğunu anlamaktayım. Dün gece hiç uyuyamadım çünkü karnım birden sertleşiyor ve karın alt tarafından ağrı giriyor 10-15saniye sonra rahatlıyorum. Bugun kontrolüm vardı nst ye girdim ama sancı çıkmadığı halde hala bu ağrılar devam ediyor ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bu şekilde ağrısı olup sancısı olmayan var mı ? Ne yapabilirim bu durumda ne ağrısıdır ki ? Uzun oldu sanırım teşekkür ederim şimdiden...